Naais to meet you! Wie ben jij?

by - 13:25

















Intussen is de Naais to meet you - mega naaidate alweer drie weken gelanceerd en het gaat erg goed! We hebben al veel inschrijvingen en het aantal stijgt nog! Je kan je nog steeds inschrijven via deze link.

Het is steeds fijn om mensen met een gemeenschappelijke hobby te ontmoeten. Ook al ken je elkaar niet, begin over je naaihobby, en je hebt meteen een uur volgetetterd :) Herken je dit? In het kader van de "Naais to meet you" naaidate zou ik graag enkele vragen stellen aan drie dames, om hen (nog) wat beter te leren kennen.

Ik ontmoete Sarah van de blog Khadetjes enkele jaren geleden door te carpoolen vanuit de westvlaanders naar een blogmeet in Antwerpen (haar blog kende ik natuurlijk al), die autorit vloog voorbij. Ze behoeft natuurlijk niet veel introductie meer voor jullie, maar ik zou haar toch graag enkele vragen willen stellen!

Jo Chapeau volgde ik al geruime tijd. Haar naaisels (zeker haar hemden) zijn steeds met een afwerkingsgraad om u tegen te zeggen, altijd een prachtige stoffenkeus en dito foto's. Ze bewijst dat er voor ons mannenvolk ook nog steeds veel schoons kan genaaid worden!

An van Straight Grain is ook zo een vriendelijke dame. Voor mijn eerste booklaunch kreeg ik het prachtige Tiny Dress patroon cadeau, mijn favoriete patroon voor mijn meisjes. Ik heb haar nog nooit in het echt ontmoet maar hoop hier in de toekomst verandering in te brengen!!

Dus, drie lieve dames, hierbij mijn 3 vragen voor jullie!
1. Wat was je eerste stuk dat je maakte en voor wie? 
2. Op welk genaaid stuk ben je het meeste trots?
3. Welke naaister/ontwerper/blogger/you tuber/instagrammer zou je graag eens in het echt ontmoeten?

Heel benieuwd naar jullie antwoord, Sarah, Jo en An! Geven jullie het stokje (en de vragen) door aan drie andere bloggers naar keuze?

En voor wie volgt: hou zeker hun blogs in de gaten, er is daar steeds veel moois te bewonderen! Of doe mee en schrijf je in! 

Maak gerust ook wat reclame, je kan een button, zoals in de rechterkolom hier, maken door de afbeelding van deze post te downloaden (rechts klikken en "afbeelding opslaan als" selecteren) en in je blog in te voegen als afbeeldingsgadget waarbij je deze code invult bij "link": https://goo.gl/forms/9WRSze8kY4J6eNZX2  (voor blogger gebruikers, ik vermoed dat dit ook kan voor wordpress?)

Wat zouden jullie trouwens antwoorden op deze vragen?

You May Also Like

0 reacties