Officieel Godmother!

by - 10:13

Ik ben sinds kort (allez ja, een dikke twee maand terug) voor het eerst meter geworden! Van Nina (schone naam he ;) het dochtertje van mijn beste vriendin. 
Vorig weekend (ik weet het, ik post veel te laat) werd ze gedoopt. En aangezien mijn beste vriendin jaren terug eens besloot om op erasmus te gaan naar Engeland, daar een knappe Engelsman aan de haak sloeg en hem haar ja woord gaf, ging die doop dus door in Engeland. In een klein idyllisch kerkje tussen de velden op een heuveltop. Als het kind al niet genoeg was om bij weg te smelten dan deed het landschap dat wel.

Ik hoef u waarschijnlijk niet te vertellen dat het een heerlijk weekend was. 
Oordeel zelf maar ;)

Ik maakte natuurlijk ook enkele geboortecadeau's (het kindje had niet meteen zin vroeg uit de mama te verschijnen en meter vulde de wachttijd dus met..juist, naaien voor dat boeleke).

Het werd een hemdje voor grootste broer en bijpassend rokje voor zus. En een setje met dekentje volgens de Jo Chapeau methode, een pamperhoesje en twee matching slabbetjes.



stof van Soft Cactus, rokje uit "allemaal rokjes", gingerbread hemdje



  Het setje met (hier 1) slabbetje, zakje en doek


Mooie mooie baby Nina, klaar voor de doop, 
in een kleedje waar ook Granny ooit in gedoopt werd.




Er werd ook een boompje geplant op de boerderij van oma en opa voor de geboorte van Nina. 
En de kindjes mochten mee met Uncle Simon zijn sjiek transport, dikke lol dus!


Mijn dochter als schoothondje van The Queen


De jolige kinderbende met ridder "grote" Nina, piraat Jack, dino Aiko en stoere Ralf man.


Big brother Ralf showt trots zijn hemdje.


Het idyllisch kerkje. 
En mijn dochter haar liefje (het neefje van baby Nina). 
Ik moet zeggen, wat betreft jongens heeft grote Nina wel smaak ;)

Oma en de viccar. 
De viccar is een erg goedlachse mevrouw en rijdt met een zwarte audi cabrio. 
En oma is ook heel creatief, vooral met juwelen, schoon hoor!





Wachten bij mama Annelies om aan het dessert te mogen beginnen, moeilijk moeilijk.. (ook voor meter)

You May Also Like

3 reacties

  1. een super snoezig bolleke & leuke geschenkjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, ik zag het al meteen ... grote broer had zijn nieuwe hemdje al meteen aan ! Wat een mooie cadeautjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen