Liebster award

by - 21:58



Ha, juij, ook ik werd genomineerd! Door twee dames nogwel! Dankzij de mevrouw achter Lily en Woody en de dame achter Jess Cee staat bovenstaand logo ook hier te pronken. Zeker eens gaan zien, beide leuke sites! Aan beide madammen, heel erg bedankt voor de eer! Het doet plezier gelezen en gevolgd te worden.

Mezelf in 11 facts? Hmm, even denken..

  • binnenkort 35 lentes jong! (nog 1 weekje, jippie!)
  • vraagt voor ieder cadeautjesmoment naaigerief (zeer verrassend dus)
  • heeft drie kinderen, zoon van 7, dochter van 5 en dochter van 4
  • getrouwd met een architect
  • haar man op school leren kennen, maar heeft van zorgen voor de kindjes haar hoofdberoep gemaakt
  • volgt op donderdagavond naailes bij het CVO
  • twijfelaar
  • maakt graag grapjes en lacht graag
  • kan niet stilzitten en niets doen
  • snuffelt graag rond in tweedehands
  • mijn glas is (bijna) altijd halfvol!
De vragen van Lily en Woody

1. Wat is jouw droomjob?
Man dit is moeilijk. Terug architect zijn als de kindjes wat groter zijn maar zeker niet meer full time. Of fulltime naaien, jaaahhh!

2. Waarom ben je beginnen bloggen?
om mijn  patroon voor de weekendtas voor mijn zoon gratis te delen met gelijkgestemden. En intussen omdat het héérlijk is om met mensen met dezelfde interesses over naaien te praten, weg te dromen bij anderen hun uitvoeringen, stofjes..

3. Welk patroon is jouw tijdloze favoriet?
Hmm, zo heb ik er wel een paar. Maar misschien het basis kleedje uit "Stof voor durf het zelvers". Dat heb ik al het meest gemaakt.

4. Hoeveel uren per week zit je achter de naaimachine?
Hangt er vanaf welke week het is ;) meestal een uur of zes schat ik. Soms maar 2, soms 18..

5. Welke foto heb je als laatste getrokken?
De vergelijking welk van mijn twee oudste kinderen de langste schram had.

6. Wat wil je wel eens proberen, maar durf je eigenlijk niet zo goed?
Op trektocht gaan met kinders en fiets

7. Waarvan heb je spijt? 
Dat slapen een must is. Behalve 's morgens dan, als ik moet opstaan.

8. Ik ben benieuwd naar het mooiste stuk in jouw kledingkast? Toon je een foto? 
Een geel kleedje van Vero Moda.. Ik zoek het nog op!

9. Wat is je favoriete online winkeltje?
Ik heb nog haast nooit online geshopt, behalve voor electronisch materiaal. Maar naar Jiulija's shop ga ik graag al is het maar om eens rond te neuzen.

10. Welke blog is voor jou echt the top of the top?
Zéér moeilijke vraag. Het liefst lees ik mee op Emma en Mona maar ook jullie blogs zijn heel tof!

11. Heb je een levensmotto? 
Na regen komt zonneschijn



De vragen van Jess Cee

1) Wat is je lievelingskleur?
Blauw
2) Welke is je favoriete shop stad in België?
Gent
3) Welke blogfoto plaatste je als laatst?
Mijn jongste haar paaskleedje
4) Vanwaar komt je blognaam?
mijn man houdt van Scoobidoo (en de kinderen intussen ook) en ik wou een vrolijke naam. Sewbidoo dus!
5) Wat staat er zeker nog op je to-do lijstje?
Veel te veel... Een tas voor mijn zus, een kussensloop, een T shirt kleedje, een hemd voor mijn man, een bundel pyjama's...
6) Welke blog vind je de moeite om dagelijks te bezoeken?
Emma en mona is leuk, maar jullie hou ik ook in de gaten!
7) Welke is je lievelingsspreuk?
"met een string van cellofaan klinkt elke scheet als een orkaan" (StuBru enkele jaren terug, moet ik telkens om glimlachen)
8) Wat is je levensdroom?
een wereldreis maken met mijn man
9) Wat zou je voor geen geld ter wereld kunnen missen?
Mijn gezin (obvious), mijn zicht (ogen)
10) Mocht je jezelf in een dier kunnen veranderen? Welk dier zou dit zijn en waarom? 
Een zwarte panter, sierlijk en slank ;)


Ik zou graag volgende blogs nomineren (heel leuke sites, zeker eens gaan kijken):


De vragen die ik hen graag wil stellen? Hier komt ie:
1. Wat vind je leukst aan bloggen?
2. Wat is je grootste truc tot nog toe om je onderwerp te laten stil zitten?
3. Op welk maaksel ben je het meeste trots?
4. De découvit: vriend of vijand (hoe precies ben je)?
5. Welke stof staat bovenaan je verlanglijst?
6. Knopen of ritsen?
7. Vanwaar komt je blognaam?
8. Naar welke gebeurtenis in de toekomst kijk je het meeste uit?
9. Wat geeft je het meeste voldoening?
10. Wat is naast naaien je favoriete bezigheid?
11. Waarvoor sta je gekend bij vrienden en familie?

Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden en wil oprecht graag horen wat jullie te vertellen hebben! Veel succes!

Hierbij nog even de regels ... want die moeten er ook zijn, ah ja! :-) 

 De liebster award is bedoeld voor bloggers met minder dan 200 Bloglovin volgers 
Je moet "11 facts about me delen
   Je moet degene die jou genomineerd heeft linken in je blogpost
 Je moet de 11 vragen beantwoorden van degene die jou genomineerd heeft
 Kies 10 nieuwe bloggers die jij wilt nomineren en link ze in je blogpost. 
Stel 11 nieuwe vragen op voor de bloggers die jij genomineerd hebt

  Laat een comment achter op de blogs die jij wilt nomineren

You May Also Like

0 reacties