japon japonais

by - 19:44

Ik zei het al, ik deed dus mee aan de Kids Clothes Week. Waaronder met dit patroontje. Het komt uit een zeer tof japans patroonboekje, vertaald in het Frans (is al iets beter dan mijn Japans maar ik ben toch blij dat google translate bestaat). Ik geloof dat een engelse versie ook voorhanden is, ik zoek het wel nog eens op. Er bestaat een hele reeks van die boekjes. Het mijne komt van Le Fûret du Nord in Rijsel. De patronen staan met veel tekeningen heel duidelijk uitgelegd. Maar nog niet duidelijk genoeg voor deze haastige naaister, want ik stak de opening aan de verkeerde schouder. Mijn dochter stoort zich daar in ieder geval niet aan. De modellen vallen wel nogal wijd uit, lekker luchtig voor in de zomer dus!




You May Also Like

3 reacties

  1. Grappig,ik heb vorige week ook dat patroontje (bloesje)gemaakt uit dat boekje .Mijn vriendin had het voor mij meegebracht uit Japan(Japanse tekens met hier en daar een beetje Engels).Gelukkig staan er veel foto's in.Ik heb het wel eerst in een teststofje gemaakt en hoop het volgende week te maken in een Petit Pan stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk stoer jurkje. Leuk dat knaloranje als accent.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen