een nieuw jaar, een nieuwe agenda

by - 11:01

Mijn zus heeft binnenkort een nieuwe "werkagenda" voor haar verpleegsterdinges in 't UZ. Maar die is een tikje saai. Zwart imitatieleer is soms wel spannend maar saai voor een agenda. En dus vroeg ze een hoesje. En dus stikte ik voor mijn zus. Een petit pan stofje met een blauw stofje, beide van de Soldeur. Ik knipte twee rechthoeken uit (eentje met eens stukje petit pan en een "biezeke" eraan) en stikte die (behalve het keergat) aan elkaar. Hoekjes afknippen, keren, tegenstikken en flapjes omstrijken en vaststikken. 
Klaar is het hoesje, de zus is content.








You May Also Like

3 reacties

  1. Oei, ik verwijderde per ongeluk de laatste reactie!! Sorry aan de verzender, te dikke vingers voor mijn tablet precies... ik was nochtans heel blij met je reactie!!

    BeantwoordenVerwijderen