den gestikten draad

by - 21:02

Gisterenavond ben ik eens gaan kijken bij "den gestikten draad". Een groepje naaiende dames (een naaicafé?) die, 1 keer per maand de dinsdag, 1 keer per maand de donderdag, gezellig samen achter hun naaimachien zitten te werken (en véél babbelen, uiteraard). Ik had hun blog al een paar keer bezocht en was wel een keer curieus hoe het daar in het echt aan toe gaat.
En het was vreet gezellig! Aperitiefhapjes werden op tafel gezet (ieder bracht wat mee), de nodige dorstlavende middelen, stofjes gekeurd en patronen bekeken. En er werd veel genaaid. Net een levende blog. Zalig.

Omdat het de openingsavond was van een nieuw naai jaar werden twee workshops gegeven: een GSM hoesje en een ritstasje. Ik koos voor het GSM tasje omdat ik vond dat dat van mijn moeder aan vervanging toe was (ze was er heel blij mee trouwens, het paste als gegoten, pfiew, want ik had de afmetingen gegokt..). Rarara, vanwaar komen de restjes stof?







You May Also Like

0 reacties