Uilentas / Owl bag

by - 19:57

UILENTAS


Deze tas maakte ik voor mijn dochter Nina als sporttas.


De buitenkant is gemaakt van een Ikea kussensloop die ik losgemaakt heb. De ogen en bek zijn in vilt. De buikveren zijn met een restje stof en kussenvulsel gemaakt. De binnenzijde is een oranje kantoenen voering met dezelfde omtrek als de buitenkant. Achteraan wordt de tas gesloten met een flap met velcro aan. Een tutorial heb ik nog niet gemaakt, maar geef gerust een seintje, dan tracht ik er voor eentje te zorgen, uiteraard met patroon.




OWL BAG

I made this bag for my daughter Nina (age 5) as a sportsbag. For the outer lining I used an Ikea pillowcase. The beak and eyes are felt. The feathers on his belly are some leftover cotton fabrics and pillow stuffing. The inside lining is orange cotton. The bag closes at the back with velcro. I haven't made a tutorial yet but if you're interested, leave a comment if you want to see more and I'll try my best to put one on the site, with pattern. Enjoy!

You May Also Like

0 reacties